Logo

Webinar: Centrum obsługi zgłoszeń - Demo Freshdesk Część II Omnichannel

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Zapisz się na webinar dziś, obejrzyj w dogodnym dla Ciebie terminie!
Prezenter

Pan Kacper Parzyjagła

Omnichannel Solutions Specialist. Pracuję w Deviniti i pomagam firmom wdrażać systemy do obsługi klienta (omnichannel), helpdesk IT, CRM oraz do zarządzania projektami.

Plan wydarzenia

Podczas webinaru dowiesz się:

  • jak przyspieszyć obsługę klientów
  • w jaki sposób rozwiązywać zapytania klientów z różnych miejsc
  • w jaki sposób spiąć wszystkie kanały komunikac ji oraz dlaczego baza wiedzy jest tak istotna
  • jak integrować i obsługiwać Freshchata
  • jakie są zalety połączeń telefonicznych przy użyciu Freshcallera
  • jak korzystać z Portalu Klienta

Webinar kierowany jest do pracowników i zespołów obsługi klienta