Logo

Webinar: Centrum obsługi zgłoszeń - Demo Freshdesk. Część I

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Zapisz się na webinar dziś, obejrzyj w dogodnym dla Ciebie terminie!
Prezenter

Pan Kacper Parzyjagła

Omnichannel Solutions Specialist. Pracuję w Deviniti i pomagam firmom wdrażać systemy do obsługi klienta (omnichannel), helpdesk IT, CRM oraz do zarządzania projektami.

Plan wydarzenia

Podczas webinaru dowiesz się między innymi:

  • jak przyspieszyć obsługę klientów, 

  • jak ułatwić dostęp do informacji o wszystkich zgłoszeniach klienta,

  • jak zredukować czas obsługi zgłoszeń, 

  • jak obsługiwać zgłoszenia z różnych źródeł w jednym miejscu (mail, telefon, czat, www, messenger, Whatsapp i inne),

  • jak utrzymać sprawną komunikację pomiędzy Klientem, firmą i Partnerami,

  • w jaki sposób baza wiedzy może przyspieszyć obsługę zgłoszeń.


Webinar kierowany jest do pracowników i zespołów obsługi klienta