Logo

Jira Day 2020: Day 1 [RECORDING]

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Plan wydarzenia

Jira Day Remote Edition Day 1 RECORDING

https://deviniti.com/jira-day-2020/

AGENDA:

The Formula for Business Agility [KEYNOTE PRESENTATION] [Starts at 00:00]

Chris Moojen, Atlassian - Building for change with Atlassian [Starts at 13:11]

Tom Harris & Chris Cook, Old Street Solution - Managing Customer Success with a Distributed Support Team [Starts at 40:06]

Paweł Wodkowski,  Spartez/Atlassian - Doing the right thing - on accessibility and creating a workplace for everyone [Starts at 1:09:01]

Felix Häusler, Grape.io - The next Hipchat - Integrated Communication for Atlassian Tools [Starts at 1:38:01]

Radosław Cichocki, Michał Iwański, Tymoteusz Tomaszuk, Deviniti -  Ask me anything - Jira Service Desk Experts Session [Starts at 2:05:15]

Piotr Polak, Deviniti - Atlassian Trainings - Jira Core User - Searching issues [Starts at 2:53:29]

Karolina Przybysz-Brunet, AstraZeneca - The importance of Jira Board in Clinical Data Management Projects [Starts at: 3:41:12]

Gudrun Fema Olafsdottir, Tempo - Keep your business on track with seamless time tracking software [Starts at 4:03:20]

Boris Berenberg, Atlas Authority - The Future of Notifications in Atlassian Software [Starts at 4:31:17]

Barbara Kowalczyk, Klaudia Schön, Deviniti - Support Team role in product development using Atlassian tools - how we engage customers in creating our solutions [Starts at 4:59:04]

Robert Świderski, Robert Świderski, Exatel - Implementation "Insight" as a database of AD users, software, hardware, network components and more [Starts at 5:21:51]