Logo

How to save and track working time with Jira Software

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Prezenter

Pan Dzmitry Hryb

Marketing Manager
For the last couple of years, Dimitry has been on the mission to help people make the best use of Jira Software and Jira Service Desk at work by creating guides and tutorials for Atlassian users all around the globe. Dima is an acclaimed contributor to the Ecosystem who received Atlassian Community Content Awards three times in 2018.
Prezenter

Pan Maxim Nie-Rouquette

Partner Community Manager, Tempo

Plan wydarzenia

This is our joint webinar with Tempo about tracking and saving time using Atlassian software and dedicated apps.

In under 40 minutes, you will learn:

  • what are the most consuming work distractions and time eaters,
  • how we can use Jira Software as a time saver and customize it to increase teams' efficiency
  • why time tracking leads to saving time and money
  • and how to log work in Jira properly.