Logo

How to efficiently manage all the IT Services in your organization

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Plan wydarzenia

In this webinar you will learn how to:

  • organize the work of your helpdesk,
  • offer high-quality support fulfilling the SLAs,
  • create a fully customizable Customer Portal,
  • streamline incident management,
  • improve communication between the IT crowd and the rest of the company.
    Prezenter

    Pan Adam Stępień

    An Atlassian Engineer with significant experience as a business system analyst, project manager, and product owner. Worked on developing and improving a number of legal tech products. Passionate about technologies, artificial intelligence, big data, and cyber-security.
    Prezenter

    Pan Łukasz Grobelny

    A certified Project Manager and experienced IT technician, exploring Atlassian's family of products as an Atlassian Engineer. Expert in Java programming language with published plugins currently researching Information Technology Infrastructure Library (ITIL).