Logo

Get your support team's performance to the top with Queues for Jira Service Desk

Rodzaj pokoju

Permanentny

To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane
Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem,kliknij tutaj!
Adres email jest niepoprawny. Sprawdź dokładnie adres e-mail.

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Test konfiguracji systemu. Kliknij tutaj!

Prezenter

Pan Dzmitry Hryb

Marketing Manager
For the last couple of years, Dimitry has been on the mission to help people make the best use of Jira Software and Jira Service Desk at work by creating guides and tutorials for Atlassian users all around the globe. Dima is an acclaimed contributor to the Ecosystem who received Atlassian Community Content Awards three times in 2018.

Plan wydarzenia


Do you work on multiple projects which need extra care to be managed? Is your support team in trouble with getting through an endless list of issues every day? Then you should know what are queues and how to manage them properly!

IT and support teams spend most of their time working out of what is set up for them. That’s why it is key that you find smart and effective ways to manage their issues. We'll talk through this topic at this free webinar.

In under 20 minutes, you will:

  • become aware of common problems with managing support tickets;
  • know how issue queues works in general, what the limitations of default Jira queues are and how we made them richer in features and friendlier to users;
  • go through every aspect of queue management in Jira Service Desk, provided with a detailed demonstration of all the app's capabilities.